4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Citroen |
Model | ID |
Nesil | ID I Break |
Modifikasyonu (Motor) | 19 F (80 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 1962 yıl |
Son üretim yılı | 1963 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Kombi |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 16.5 Kg/bg, 60.6 bg/ton |
Motor | |
Güç | 80 bg |
Litre başına güç | 41.9 bg/Lt |
Motor hacmi | 1911 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Silindir çapı | 78 mm |
Silindir içi vuruş | 100 mm |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Motor yağı kapasitesi | 5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 11 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1320 Kg |
Maksimum ağırlık | 2000 Kg |
Azami yük | 680 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4975 mm |
Genişlik | 1790 mm |
Yükseklik | 1530 mm |
Dingil Mesafesi | 3125 mm |
Ön tekerlek izi | 1500 mm |
Arka tekerlek izi | 1300 mm |
arka çıkıntı | 885 mm |
En az dönüş açısı | 11.05 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 4 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Hidro-pnömatik eleman, Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon | Hidro-pnömatik eleman, Sürükleme |
Ön frenler | Disk |
Arka frenler | Disk |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |