Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Ford Maverick 2.5 (191 bg) Full Hybrid eCVT

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2024-0000
Motor Kodu :
Bilinmiyor
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Pick-up
Motor Gücü :
191 bg @ 5600 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
2491 cm3
Vites :
otomatik şanzıman eCVT

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Ford
Model Maverick
Nesil Maverick (2021), (facelift 2024)
Modifikasyonu (Motor) 2.5 (191 bg) Full Hybrid eCVT
Üretim başlangıç yılı Temmuz, 2024 yıl
Güç ünitesi mimarisi FHEV (Tam Hibrid)
Gövde tipi Pick-up
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 4
Performans
Yakıt Tipi Benzin
Ağırlık/güç oranı 8.7 Kg/bg, 114.6 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 7.9 Kg/Nm, 126.1 Nm/ton
Elektrikli ve Hibrit
Brüt batarya kapasitesi 1.1 kWh
Batarya teknolojisi Lityum İyon (Li-Ion)
Batarya konumu Zemin altında, ön ve arka koltukların arasında
Elektrik motoru 1
Elektrikli motor gücü 128 bg
Elektrikli motor torku 235 Nm
Elektrik motorunun yeri İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında
Elektrik motoru tipi Senkron
Sistem gücü 191 bg
İçten yanmalı motor
Güç 191 bg @ 5600 dev/dak
Litre başına güç 76.7 bg/Lt
Tork 210 Nm @ 4000 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor hacmi 2491 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 88.9 mm
Silindir içi vuruş 100.08 mm
Sıkıştırma oranı 13:1
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC, IVCT
Motor yağı kapasitesi 5.4 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 11 Lt
Motor sistemleri Start & Stop Sistemi
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1666 Kg
Maksimum ağırlık 2413 Kg
Azami yük 747 Kg
Bagaj hacmi en az 943 Lt
Yakıt deposu hacmi 52 Lt
Frenli treyler yükü (12%) 907 Kg
Boyutlar
Uzunluk 5075 mm
Genişlik 1844 mm
aynalar katlı genişlik 1979 mm
aynalar dahil genişlik 2121 mm
Yükseklik 1748 mm
Dingil Mesafesi 3076 mm
Ön tekerlek izi 1615 mm
Arka tekerlek izi 1600 mm
ön çıkıntı 869 mm
arka çıkıntı 1130 mm
Yerden yükseklik 206 mm
En az dönüş açısı 12.2 m
Yaklaşım açısı 20.3°
Kalkış açısı 22.2°
rampa açısı 16.7°
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi otomatik şanzıman eCVT
Ön süspansiyon Coilover yaylı destek, Helezon yay, Bağımsız tip McPherson, Enine sabitleyici
Arka süspansiyon Coilover yaylı destek, Enine sabitleyici, Bükülme
Ön frenler Hava soğutmalı diskler
Arka frenler Hava soğutmalı diskler
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 225/65 R17; 225/55 R19
Jant Boyutu 17; 19