4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Honda |
Model | Civic |
Nesil | Civic VIII Sedan |
Modifikasyonu (Motor) | 2.0 i-VTEC (155 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2006 yıl |
Son üretim yılı | 2011 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Sedan |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 4 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 7.9 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | Euro 4 |
Ağırlık/güç oranı | 8.3 Kg/bg, 120.2 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 6.9 Kg/Nm, 145.7 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 155 bg @ 6200 dev/dak |
Litre başına güç | 77.6 bg/Lt |
Tork | 188 Nm @ 4200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | K20Z2 |
Motor hacmi | 1998 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 86 mm |
Silindir içi vuruş | 86 mm |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, i-VTEC |
Motor yağı kapasitesi | 4.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.5 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1290 Kg |
Bagaj hacmi en az | 376 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 485 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4550 mm |
Genişlik | 1750 mm |
Yükseklik | 1435 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Sürükle katsayısı (Cd) | 0.31 |
En az dönüş açısı | 10.8 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Çift salıncaklı, Enine sabitleyici, Helezon yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 282 mm |
Arka frenler | Disk, 260 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 205/55 R16 |
Jant Boyutu | 6.5J x 16 |