Logo PROFESYONEL her zaman bir adım önde!
Menu
Soru Sor

Honda Civic 2.0 i-VTEC (155 bg)

4.5
154 yorum yapılmış


Üretim Yılları :
2006-2011
Motor Kodu :
K20Z2
Yakıt :
Benzin
Kasa Tipi :
Sedan
Motor Gücü :
155 bg @ 6200 dev/dak
Motor Hacmi (cc) :
1998 cm3
Vites :
5 vites, manuel şanzıman

Teknik Özellikler Donanım Kaydet
ARAÇ HAKKINDA DETAYLAR
Car Details
Genel bilgi
Marka Honda
Model Civic
Nesil Civic VIII Sedan
Modifikasyonu (Motor) 2.0 i-VTEC (155 bg)
Üretim başlangıç yılı 2006 yıl
Son üretim yılı 2011 yıl
Güç ünitesi mimarisi İçten yanmalı motor
Gövde tipi Sedan
Koltuk Sayısı 5
Kapı sayısı 4
Performans
Ortalama yakıt tüketimi 7.9 Lt/100 km
Yakıt Tipi Benzin
Emisyon Standardı Euro 4
Ağırlık/güç oranı 8.3 Kg/bg, 120.2 bg/ton
Ağırlık/Tork oranı 6.9 Kg/Nm, 145.7 Nm/ton
Motor
Güç 155 bg @ 6200 dev/dak
Litre başına güç 77.6 bg/Lt
Tork 188 Nm @ 4200 dev/dak
Motor düzeni Ön, enine
Motor Modeli/Kodu K20Z2
Motor hacmi 1998 cm3
Silindir Adedi 4
Motor konfigürasyonu Sıralı
Silindir çapı 86 mm
Silindir içi vuruş 86 mm
Silindir başına düşen valf 4
Yakıt enjeksiyon sistemi Çok noktalı enjeksiyon
Motor aspirasyonu Atmosferik motor
Valf yapısı DOHC, i-VTEC
Motor yağı kapasitesi 4.2 Lt
Motor yağı özellikleri Görmek için giriş yapın.
soğutma sıvısı 6.5 Lt
Hacim ve ağırlıklar.
Ağırlık 1290 Kg
Bagaj hacmi en az 376 Lt
Bagaj hacmi en fazla 485 Lt
Boyutlar
Uzunluk 4550 mm
Genişlik 1750 mm
Yükseklik 1435 mm
Dingil Mesafesi 2700 mm
Sürükle katsayısı (Cd) 0.31
En az dönüş açısı 10.8 m
Şanzıman, fren ve süspansiyon
Aktarma mimarisi İYM aracın ön tekerleklerini hareket ettiriyor.
Çekiş Önden çekiş
Vites sayısı ve şanzıman tipi 5 vites, manuel şanzıman
Ön süspansiyon Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi
Arka süspansiyon Çift salıncaklı, Enine sabitleyici, Helezon yay
Ön frenler Hava soğutmalı diskler, 282 mm
Arka frenler Disk, 260 mm
Yardımcı sistemler ABS (fren sistemi)
Direksiyon tipi Direksiyon kutusu
Direksiyon Elektrik Direksiyon
Lastik boyutu 205/55 R16
Jant Boyutu 6.5J x 16