4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Jaguar |
Model | C-X16 |
Nesil | C-X16 |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 V6 (467 bg) FHEV Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2011 yıl |
Son üretim yılı | 2011 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 2 |
Kapı sayısı | 2 |
Performans | |
Ortalama yakıt tüketimi | 6.9 Lt/100 km |
CO2 Emisyonları | 165 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 4.4 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 4.4 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 4.2 saniye |
Maksimum sürat | 300 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 3.4 Kg/bg, 291.9 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 2.3 Kg/Nm, 428.1 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 1.6 kWh |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 95 bg |
Elektrikli motor torku | 235 Nm |
Elektrik motorunun yeri | İçten yanmalı motor ile şanzıman arasında |
Sistem gücü | 467 bg |
Sistem tork | 685 Nm |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 380 bg |
Litre başına güç | 126.9 bg/Lt |
Tork | 450 Nm |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 2995 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Silindir çapı | 84.5 mm |
Silindir içi vuruş | 89 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.5:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Mekanik süperşarj, Intercooler |
Valf yapısı | DOHC |
Motor sistemleri | Start & Stop Sistemi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1600 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4445 mm |
Genişlik | 2048 mm |
Yükseklik | 1297 mm |
Dingil Mesafesi | 2622 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin arka tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 8 vites, otomatik şanzıman |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |