4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Lada |
Model | Revolution |
Nesil | Revolution I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6i (165 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2004 yıl |
Son üretim yılı | 2005 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Roadster |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Ağırlık/güç oranı | 4.1 Kg/bg, 246.3 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 4.2 Kg/Nm, 238.8 Nm/ton |
Motor | |
Güç | 165 bg @ 7600 dev/dak |
Litre başına güç | 103.4 bg/Lt |
Tork | 160 Nm @ 6200 dev/dak |
Motor düzeni | Arka, enine |
Motor hacmi | 1596 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 670 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3650 mm |
Genişlik | 1750 mm |
Yükseklik | 1200 mm |
Dingil Mesafesi | 2400 mm |
Ön tekerlek izi | 1545 mm |
Arka tekerlek izi | 1502 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |