4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Lada |
Model | Revolution |
Nesil | Revolution I |
Modifikasyonu (Motor) | 1.6i (215 bg) |
Üretim başlangıç yılı | 2005 yıl |
Son üretim yılı | 2008 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | Roadster |
Performans | |
Yakıt Tipi | Benzin |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.5 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 6.5 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.2 saniye |
Maksimum sürat | 260 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 3 Kg/bg, 330.8 bg/ton |
Motor | |
Güç | 215 bg @ 8500 dev/dak |
Litre başına güç | 134.7 bg/Lt |
Motor düzeni | Arka, enine |
Motor hacmi | 1596 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 650 Kg |
Boyutlar | |
Uzunluk | 3650 mm |
Genişlik | 1750 mm |
Yükseklik | 1200 mm |
Dingil Mesafesi | 2400 mm |
Ön tekerlek izi | 1545 mm |
Arka tekerlek izi | 1502 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. |
Çekiş | Arkadan İtiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 6 vites, manuel şanzıman |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Lastik boyutu | 255/40 R18 |
Jant Boyutu | 9J x 18 |