4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 5008 |
Nesil | 5008 III (Phase I, 2024) |
Modifikasyonu (Motor) | 98 kWh (231 bg) Electric Long Range |
Üretim başlangıç yılı | Mart, 2024 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | BEV (Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 7 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Elektrik |
Elektrikli ve Hibrit | |
Net batarya kapasitesi | 98 kWh |
Batarya voltajı | 400 V |
Batarya teknolojisi | Lityum-nikel manganez kobalt oksit (Li-NMC) |
Batarya ağırlığı | 574 Kg |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrikle gidilebilen menzil (WLTP) | 660 km |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 231 bg @ 4740-14000 dev/dak |
Elektrikli motor torku | 345 Nm @ 250-4740 dev/dak |
Elektrik motorunun yeri | Ön aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 231 bg @ 4740-14000 dev/dak |
Sistem tork | 345 Nm @ 250-4740 dev/dak |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Bagaj hacmi en az | 259 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1815 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4791 mm |
Genişlik | 1895 mm |
Yükseklik | 1694 mm |
Dingil Mesafesi | 2901 mm |
Ön tekerlek izi | 1630 mm |
Arka tekerlek izi | 1636 mm |
ön çıkıntı | 940 mm |
arka çıkıntı | 950 mm |
Yerden yükseklik | 189 mm |
En az dönüş açısı | 11.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir elektrikli motor ön tekerlekleri hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 1 vites, otomatik şanzıman |
Ön süspansiyon | Bağımsız tip McPherson |
Arka süspansiyon | Bağımsız çok bağlantılı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 235/55 R19; 235/50 R20 |
Jant Boyutu | 19; 20 |