4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Peugeot |
Model | 9x8 |
Nesil | 9x8 (Racing Prototype) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.6 Bi-turbo V6 (680 bg) Hybrid 4WD Automatic |
Üretim başlangıç yılı | 2021 yıl |
Son üretim yılı | 2021 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | Coupe |
Koltuk Sayısı | 1 |
Kapı sayısı | 1 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Etanol - E85 |
Maksimum sürat | 350 km/saat |
Ağırlık/güç oranı | 1.5 Kg/bg, 660.2 bg/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 900 V |
Batarya konumu | Zemin altı |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 268 bg |
Elektrik motorunun yeri | Ön aks, enine |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 680 bg |
Litre başına güç | 261.5 bg/Lt |
Motor düzeni | Orta, boyuna |
Motor hacmi | 2600 cm3 |
Silindir Adedi | 6 |
Motor konfigürasyonu | V motor |
Motor aspirasyonu | BiTurbo, Intercooler |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1030 Kg |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4995 mm |
Genişlik | 2000 mm |
Yükseklik | 1145 mm |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM aracın arka tekerleklerini hareket ettiriyor. Bir elektrikli motor ön tekerlekleri hareket ettirir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Hava soğutmalı diskler |