4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Land Cruiser Prado |
Nesil | Land Cruiser Prado (J70) |
Modifikasyonu (Motor) | 3.0 D (130 bg) 4WD |
Üretim başlangıç yılı | 1993 yıl |
Son üretim yılı | 1996 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 8 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Yakıt Tipi | Dizel |
Motor | |
Güç | 130 bg @ 3600 dev/dak |
Litre başına güç | 43.6 bg/Lt |
Tork | 295 Nm @ 2000 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, boyuna |
Motor Modeli/Kodu | 1KZ-TE |
Motor hacmi | 2982 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 96 mm |
Silindir içi vuruş | 103 mm |
Sıkıştırma oranı | 21.2:1 |
Silindir başına düşen valf | 2 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Ön yanma odası enjeksiyonu |
Motor aspirasyonu | Turbo kompresör |
Valf yapısı | OHC |
Motor yağı kapasitesi | 7 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Yakıt deposu hacmi | 90 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4585 mm |
Genişlik | 1690 mm |
Yükseklik | 1905 mm |
Dingil Mesafesi | 2730 mm |
Ön tekerlek izi | 1415 mm |
Arka tekerlek izi | 1415 mm |
Yerden yükseklik | 205 mm |
En az dönüş açısı | 12.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM arka tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile ön tekerlekler tahrik edilir. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | 5 vites, manuel şanzıman |
Ön süspansiyon | Helezon yay, Katı aks süspansiyon |
Arka süspansiyon | Katı aks süspansiyon, Yay |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Kampana |
Direksiyon tipi | Devirdaim toplu dişli kutusu |