4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Prius |
Nesil | Prius IV (XW50, facelift 2018) |
Modifikasyonu (Motor) | Prime 1.8 (122 bg) Plug-in Hybrid e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | 2017 yıl |
Son üretim yılı | 2022 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | PHEV (Plug-in Hibrid Elektrikli Araç) |
Gövde tipi | Liftback |
Koltuk Sayısı | 4 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
CO2 Emisyonları | 22 g/km |
Yakıt Tipi | Benzin / Elektrik |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 11.1 saniye |
Hızlanma 0 - 62 mph | 11.1 saniye |
Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10.5 saniye |
Maksimum sürat | 162 km/saat |
Emisyon Standardı | Euro 6 |
Ağırlık/güç oranı | 13.2 Kg/bg, 76 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 11.3 Kg/Nm, 88.5 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Brüt batarya kapasitesi | 7.2 kWh |
Batarya voltajı | 351.5 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Yolcu kabininin arka duvarının arkasında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 72 bg |
Elektrikli motor torku | 163 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 31 bg |
Elektrikli motor torku | 40 Nm |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 122 bg |
Sistem tork | 142 Nm @ 3600 dev/dak |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 98 bg |
Litre başına güç | 54.5 bg/Lt |
Tork | 142 Nm @ 3600 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | 2ZR-FXE |
Motor hacmi | 1798 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Sıkıştırma oranı | 13.04:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 4.2 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6 Lt |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1605-1625 Kg |
Maksimum ağırlık | 1855 Kg |
Azami yük | 230-250 Kg |
Bagaj hacmi en az | 354 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 43 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4645 mm |
Genişlik | 1760 mm |
Yükseklik | 1470 mm |
Dingil Mesafesi | 2700 mm |
Ön tekerlek izi | 1530 mm |
Arka tekerlek izi | 1545 mm |
ön çıkıntı | 975 mm |
arka çıkıntı | 970 mm |
Yerden yükseklik | 123 mm |
En az dönüş açısı | 10.2 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, tam elektrikli veya karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
Çekiş | Önden çekiş |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Bükülme |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
Arka frenler | Disk |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 195/65 R15 |
Jant Boyutu | 6.0J x 15 |