4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
Genel bilgi | |
Marka | Toyota |
Model | Venza |
Nesil | Venza II (XU80) |
Modifikasyonu (Motor) | 2.5 (219 bg) Hybrid E-Four e-CVT |
Üretim başlangıç yılı | Mayıs ayı, 2020 yıl |
Güç ünitesi mimarisi | FHEV (Tam Hibrid) |
Gövde tipi | SUV |
Koltuk Sayısı | 5 |
Kapı sayısı | 5 |
Performans | |
Şehir içi yakıt tüketimi | 5.9 Lt/100 km |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.4 Lt/100 km |
Ortalama yakıt tüketimi | 6 Lt/100 km |
Yakıt Tipi | Benzin |
Emisyon Standardı | SULEV |
Ağırlık/güç oranı | 8 Kg/bg, 125.5 bg/ton |
Ağırlık/Tork oranı | 7.9 Kg/Nm, 126.6 Nm/ton |
Elektrikli ve Hibrit | |
Batarya voltajı | 252 V |
Batarya teknolojisi | Lityum İyon (Li-Ion) |
Batarya konumu | Arka koltukların altında |
Elektrik motoru 1 | |
Elektrikli motor gücü | 120 bg |
Elektrikli motor torku | 202 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Şanzımana entegre |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Elektrik motoru 2 | |
Elektrikli motor gücü | 54 bg |
Elektrikli motor torku | 121 Nm |
Elektrik motorunun yeri | Arka aks, enine |
Elektrik motoru tipi | Senkron |
Sistem gücü | 219 bg |
İçten yanmalı motor | |
Güç | 176 bg @ 5700 dev/dak |
Litre başına güç | 70.8 bg/Lt |
Tork | 221 Nm @ 5200 dev/dak |
Motor düzeni | Ön, enine |
Motor Modeli/Kodu | A25A-FXS |
Motor hacmi | 2487 cm3 |
Silindir Adedi | 4 |
Motor konfigürasyonu | Sıralı |
Silindir çapı | 87.38 mm |
Silindir içi vuruş | 103.38 mm |
Sıkıştırma oranı | 14:1 |
Silindir başına düşen valf | 4 |
Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon ve Çok noktalı enjeksiyon |
Motor aspirasyonu | Atmosferik motor |
Valf yapısı | DOHC, VVT-i |
Motor yağı kapasitesi | 4.5 Lt |
Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
soğutma sıvısı | 6.6 Lt |
Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
Hacim ve ağırlıklar. | |
Ağırlık | 1745-1775 Kg |
Bagaj hacmi en az | 813 Lt |
Bagaj hacmi en fazla | 1555 Lt |
Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
Boyutlar | |
Uzunluk | 4740 mm |
Genişlik | 1854 mm |
Yükseklik | 1674 mm |
Dingil Mesafesi | 2690 mm |
Yerden yükseklik | 198 mm |
En az dönüş açısı | 11-11.4 m |
Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
Aktarma mimarisi | Bir İYM ön tekerlekleri, bir elektrik motoru ön tekerlekleri, bir elektrik motoru arka tekerlekleri hareket ettirir. Tamamen elektrikli veya karışık modda hareket imkanı mevcuttur. |
Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
Vites sayısı ve şanzıman tipi | otomatik şanzıman e-CVT |
Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
Ön frenler | Hava soğutmalı diskler, 305 mm |
Arka frenler | Disk, 282 mm |
Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
Lastik boyutu | 225/60 R18; 225/55 R19 |
Jant Boyutu | 7J x 18; 7J x 19 |