4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
| Genel bilgi | |
| Marka | Skoda |
| Model | Octavia |
| Nesil | Octavia IV |
| Modifikasyonu (Motor) | 1.0 TSI EVO e-TEC (110 bg) Mild Hybrid DSG |
| Üretim başlangıç yılı | Ekim, 2020 yıl |
| Son üretim yılı | Mart, 2023 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | MHEV (Hafif Hibrid Elektrikli Araç) |
| Gövde tipi | Liftback |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Yakıt tüketimi, DÜŞÜK (WLTP) | 6.4 Lt/100 km |
| Yakıt tüketimi, ORTA (WLTP) | 4.9 Lt/100 km |
| Yakıt tüketimi, YÜKSEK (WLTP) | 4.4 Lt/100 km |
| Yakıt tüketimi, ÇOK YÜKSEK (WLTP) | 5.1 Lt/100 km |
| Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 5.0 Lt/100 km |
| CO2 Emisyonları (WLTP) | 114 g/km |
| Şehir içi yakıt tüketimi (NEDC) | 5.0 Lt/100 km |
| Şehir dışı yakıt tüketimi (NEDC) | 3.7 Lt/100 km |
| Ortalama yakıt tüketimi (NEDC) | 4.2 Lt/100 km |
| CO2 Emisyonları (NEDC) | 96 g/km |
| Yakıt Tipi | Benzin |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 10.5 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 10.5 saniye |
| Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 10 saniye |
| Maksimum sürat | 208 km/saat |
| Emisyon Standardı | Euro 6 Ap |
| Ağırlık/güç oranı | 11.5 Kg/bg, 86.9 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 6.3 Kg/Nm, 158 Nm/ton |
| Motor | |
| Güç | 110 bg @ 5500 dev/dak |
| Litre başına güç | 110.1 bg/Lt |
| Tork | 200 Nm @ 2000-3000 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, enine |
| Motor Modeli/Kodu | DLAA |
| Motor hacmi | 999 cm3 |
| Silindir Adedi | 3 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir çapı | 74.5 mm |
| Silindir içi vuruş | 76.4 mm |
| Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Valf yapısı | DOHC |
| Motor yağı kapasitesi | 4 Lt |
| Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
| soğutma sıvısı | 8 Lt |
| Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 1266-1431 Kg |
| Maksimum ağırlık | 1900 Kg |
| Azami yük | 469-634 Kg |
| Bagaj hacmi en az | 600 Lt |
| Bagaj hacmi en fazla | 1555 Lt |
| Yakıt deposu hacmi | 45 Lt |
| Tavan Yükü | 75 Kg |
| Frenli treyler yükü (8%) | 1300 Kg |
| Frenli treyler yükü (12%) | 1300 Kg |
| Frensiz treyler yükü | 670 Kg |
| Römork burun yükü | 80 Kg |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4689 mm |
| Genişlik | 1829 mm |
| aynalar dahil genişlik | 2003 mm |
| Yükseklik | 1470 mm |
| Dingil Mesafesi | 2686 mm |
| Ön tekerlek izi | 1543 mm |
| Arka tekerlek izi | 1535 mm |
| ön çıkıntı | 910 mm |
| arka çıkıntı | 1094 mm |
| Yerden yükseklik | 143 mm |
| Sürükle katsayısı (Cd) | 0.243 |
| En az dönüş açısı | 10.4 m |
| Yaklaşım açısı | 14.3° |
| Kalkış açısı | 12.8° |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ve elektrik motoru, sadece karışık modda çalışma imkanı ile otomobilin ön tekerleklerini hareket ettirir. |
| Çekiş | Önden çekiş |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
| Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
| Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Disk |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 205/60 R16 |
| Jant Boyutu | 16 |