4.5
154 yorum yapılmış
Teknik Özellikler Donanım Kaydet
| Genel bilgi | |
| Marka | Skoda |
| Model | Octavia |
| Nesil | Octavia IV Combi |
| Modifikasyonu (Motor) | 2.0 TSI (190 bg) 4x4 DSG |
| Üretim başlangıç yılı | Mart, 2021 yıl |
| Son üretim yılı | Mart, 2023 yıl |
| Güç ünitesi mimarisi | İçten yanmalı motor |
| Gövde tipi | Kombi |
| Koltuk Sayısı | 5 |
| Kapı sayısı | 5 |
| Performans | |
| Yakıt tüketimi, ORTALAMA (WLTP) | 7-7.4 Lt/100 km |
| CO2 Emisyonları (WLTP) | 159-169 g/km |
| Yakıt Tipi | Benzin |
| Hızlanma 0 - 100 km/saat | 6.9 saniye |
| Hızlanma 0 - 62 mph | 6.9 saniye |
| Hızlanma 0 - 60 mph (Auto-Data.net tarafından hesaplanır) | 6.6 saniye |
| Maksimum sürat | 229 km/saat |
| Emisyon Standardı | Euro 6d-ISC-FCM |
| Ağırlık/güç oranı | 7.8 Kg/bg, 128.3 bg/ton |
| Ağırlık/Tork oranı | 4.6 Kg/Nm, 216.1 Nm/ton |
| Motor | |
| Güç | 190 bg @ 4200-6000 dev/dak |
| Litre başına güç | 95.8 bg/Lt |
| Tork | 320 Nm @ 1500-4100 dev/dak |
| Motor düzeni | Ön, enine |
| Motor Modeli/Kodu | EA888 evo4 / DNNA |
| Motor hacmi | 1984 cm3 |
| Silindir Adedi | 4 |
| Motor konfigürasyonu | Sıralı |
| Silindir çapı | 82.5 mm |
| Silindir içi vuruş | 92.8 mm |
| Sıkıştırma oranı | 12.2:1 |
| Silindir başına düşen valf | 4 |
| Yakıt enjeksiyon sistemi | Direkt enjeksiyon |
| Motor aspirasyonu | Turbo kompresör, Intercooler |
| Valf yapısı | DOHC |
| Motor yağı kapasitesi | 5.7 Lt |
| Motor yağı özellikleri | Görmek için giriş yapın. |
| soğutma sıvısı | 10 Lt |
| Motor sistemleri | Start & Stop SistemiPartikül filtresi |
| Hacim ve ağırlıklar. | |
| Ağırlık | 1481-1671 Kg |
| Maksimum ağırlık | 2075-2190 Kg |
| Azami yük | 519-594 Kg |
| Bagaj hacmi en az | 640 Lt |
| Bagaj hacmi en fazla | 1700 Lt |
| Yakıt deposu hacmi | 55 Lt |
| Tavan Yükü | 75 Kg |
| Frenli treyler yükü (8%) | 1700 Kg |
| Frenli treyler yükü (12%) | 1700 Kg |
| Frensiz treyler yükü | 750 Kg |
| Römork burun yükü | 80 Kg |
| Boyutlar | |
| Uzunluk | 4689 mm |
| Genişlik | 1829 mm |
| aynalar dahil genişlik | 2003 mm |
| Yükseklik | 1468 mm |
| Dingil Mesafesi | 2680 mm |
| Ön tekerlek izi | 1543 mm |
| Arka tekerlek izi | 1535 mm |
| ön çıkıntı | 910 mm |
| arka çıkıntı | 1100 mm |
| Yerden yükseklik | 141 mm |
| Sürükle katsayısı (Cd) | 0.262 |
| En az dönüş açısı | 10.4 m |
| Yaklaşım açısı | 14.3° |
| Kalkış açısı | 13° |
| Şanzıman, fren ve süspansiyon | |
| Aktarma mimarisi | İYM ön tekerlekleri kalıcı olarak tahrik eder ve gerekirse elektrikle veya mekanik olarak çalıştırılan bir debriyaj ile arka tekerlekler tahrik edilir. |
| Çekiş | Tüm tekerlekten çekiş (4x4) |
| Vites sayısı ve şanzıman tipi | 7 vites, otomatik şanzıman DSG |
| Ön süspansiyon | Helezon yaylı ve viraj denge çubuğuna sahip bağımsız, McPherson tipi |
| Arka süspansiyon | Stabilizatörlü bağımsız çok bağlantılı yaylı süspansiyon |
| Ön frenler | Hava soğutmalı diskler |
| Arka frenler | Disk |
| Yardımcı sistemler | ABS (fren sistemi) |
| Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu |
| Direksiyon | Elektrik Direksiyon |
| Lastik boyutu | 205/55 R17 |
| Jant Boyutu | 6.5J x 17; 7J x 17 |